
З часом з'явився такий відомий бренд як Swatch, він став одним з символів 80-х і прославився яскравим дизайном, що запам'ятовується. Пізніше навіть був заснований клуб для цінителів годинникової майстерності, що існує до цих пір.
Що сказати про Rolex. Якщо закрити вуха й не чути похоронного дзвону по годиннику, можна дізнатися, що дорогий годинник продається особливо успішно.
А що насправді можна сказати про моду на золотий годинник? У всі часи вони були предметом розкоші, їх володар хотів за допомогою годинника продемонструвати рівень свого достатку, свою винахідливість, смак. Питання виникає тільки одне: Де вибрати красиву стильну модель годинника за прийнятною ціною?
Середній годинниковий сегмент ринку, що становить ціновий діапазон, - від $2,000 до $4,000 -поступово зникає, на нижній сегмент (ціновий діапазон - менше $2,000) як і раніше доводиться левова частка об'ємів продажів годинника. У 2008 році рівень продажів різко збільшився, хоча навколо і говорять про кризу, схоже, що годинникову індустрію це не стосуэться. Дорогі золоті годинники до того ж – відмінне капіталовкладення, їх цінність з роками тільки збільшується і їм не знайоме слово інфляція.
Що потрібно нашим покупцям?
Безперечно, нашим покупцям потрібно незвичайний дизайн, годинник, який для них у новинку, цікаві кольори, форми й відмінне співвідношення ціни/якості.«Ми купуємо золотий годинник, тому що хочемо заявити про свій стиль. Мода - це стиль і відповідність останнім тенденціям, - говорить Patricia Pessoа, творець DROPS Milan. - Модний годинник - це, перш за все, аксесуар, який пройшов величезну еволюцію: раніше годинник купували раз і на все життя, а зараз міняють кілька разів у тиждень, залежно від костюма. В наш час електронних/цифрових технологій модні годинники повинні бути не тільки стильними, але і багатофункціональними, бо покупці дізнаватимуться час по годиннику в мобільному телефоні».
У даний час найбільш актуальні такі тенденції жіночої годинникової моди: органічні конструкції, натуральні кольори, дерев'яні матеріали, імітація черепахового панцира і бамбука. Для чоловіків актуальні збільшення середнього розміру корпусу і кольору покриття - чорний, сірий і коричневий. Важливу роль у справі як і раніше відіграють прозорі камені, наприклад, діаманти або цирконій кубічної форми. Паве (обробка, коли камені розташовані так близько, що не видно матеріалу поверхні) поступово витісняється обробкою крупними каменями квадратної і багетної (прямокутної) огранки.

Справедливо, що клієнти хочуть отримати відмінну якість за свої гроші і класичний годинник з декількома додатковими функціями, вдосконаленим дизайном і новими технологіями. З цієї причини на нашому сайті ми підібрали виробників, здатних здійснити їх побажання і можливість вибрати ремінці і циферблат по власному смаку, тобто створити унікальний годинник тільки для себе. Ми співпрацюємо з двома провідними годинними виробниками: Смарагд (Харків) і Ніка – Time (Москва). Безперечна перевага цих фірм полягає в тому, що продукція цих компаній випускається тільки за власними запатентованими технологіями.

Один з провідних лідерів годинної індустрії, з яким ми безпосередньо співпрацюємо, є Смарагд. Головна «фішка» моделі Skeleton від годинникових майстрів фірми у тому, що корпус мало того, що прозорий і видно яким же чином воно там все цокає, так вони ще й золотять деякі деталі усередині годинника і навіть вставляють діаманти в сам механізм! Це унікальна технологія, розроблена дизайнерами і майстрами фірми.
Проте поспіх у годинниковій справі може тільки погіршити якість годинника. Якісні золоті годинники виготовляються близько двох-трьох місяців. Механізм необхідно зібрати, перевірити, можливо, розібрати ще раз і остаточно протестувати, адже те, що зроблене «на швидку руку» ніколи не вважатиметься стандартом годинної якості. Якщо ви хочете щоб ваш годинник працював не один десяток років - наберіться терпіння і не квапте події.
При цьому варто відзначити, що відомі бренди пропонують подібний аналогічний золотий годинник за суму в 5-10 разів більше (часто головною причиною цього є просто світова популярність марки). Хоча бренд важливий, але самого тільки гучного імені на циферблаті недостатньо. Ми і весь світ бореться за якість!
Комментариев нет:
Отправить комментарий