За неписаним бізнес-етикетом годинник повинен коштувати 30 відсотків річного доходу. І в деяких сферах - те, що у вас на зап'ястку, сприймається майже як таємний знак вашої заможності...
Дивитись відео- Один мій знайомий, що займає високу посаду, розповів, що якось він поїхав у Київ на важливу нараду, а на його руці не було годинника, - розповідає менеджер салону "Тайм-престиж" Валерій Сафар'янс. - Було дуже негарно, коли в усіх, хто сидів поряд були дуже дорогі годинники. А він дивився на годинник на своєму мобільнику. У високих колах таке неприйнятно, це навіть непристойно.

- Із Заходу привезена мода на годинники не як пристрої для вимірювання часу, а як на прикрасу, - переконаний Валерій. - Зараз хочуть вдома мати кілька наручних годинників. Деінде в Європі існує для годинників спеціальна шкатулка, чи скляна шафа для зберігання. Вони висять як краватки і можна підібрати годинник під машину чи вихід на природу або на пляж.
Судячи з питань відвідувачів салону, не зникає інтерес до старовинних годинників, екстравагантних, настінних, підлогових і годинників, розташованих в самих незвичних місцях.
- Іноді годинники хочуть бачити навіть у кришках унітазів, - каже Валерій. - Виріс попит на гламурні годинники. Наприклад, ви дивитесь на годинник, а там дев'ятка знаходиться на рівні шістки, трійка на рівні двійки, усі цифри переставлені місцями.
Користуються попитом також годинники у пікантному виконанні.
- Є майстри, які в цьому бізнесі мають чималі гроші. Вони спеціально під замовлення роблять циферблати в еротичному стилі з рухомими фігурками.

Комментариев нет:
Отправить комментарий